Pagrindinį, arba variklio, dirželį reikia keisti intervalais, nurodytais gamintojo instrukcijoje, ir visuomet, kai įsigyjamas jau naudotas automobilis, nes šiuo atveju nėra garantijos, kad ankstesnis šeimininkas jį keitė.
Diržinė pavara, išskyrus krumpliuotojo diržo pavarą, – senas mechanizmas. Iš principo gana paprasta ir patvari plokščio diržo pavara turėjo savo istorijos pradžioje keletą trūkumų – buksavo ir diržas buvo gaminamas ne vientisas, o suduriant jo galus.
Be to, ir pati medžiaga nebuvo tinkama. Dažniausiai tam buvo naudojama tikra oda. Diržas išsitampydavo, nuslysdavo ...
Automobilių gamintojai, norėdami apsaugoti transporto priemones nuo vagių, sugalvoja įvairiausių būdų – signalizacijų, visokiausių užraktų. Viena iš mažiausių, bet sudėtingiausių priemonių – mobilizatoriai.
Mobilizatorius – sistema, trukdanti nuvaryti automobilį, nes elektroniniu būdu vienu metu užblokuojamos kelios sistemos, pvz., kuro padavimo ir uždegimo. Tai maždaug tas pats, kaip ir automobilio apsaugos signalizacija, bet mobilizatoriai patikimesni, kad neįsilauš.
Signalizacijos valdomos iš didesnio atstumo radijo ryšiu, o mobilizatoriai dirba labai mažu atstumu – nuo rakto iki ...
Nė vienas vairuotojas turbūt neįsivaizduoja automobilio, neturinčio odometro – prietaiso, kuris rodo ridą. Tačiau nesvarbu, ar jis elektroninis, ar mechaninis, automobilių prekeiviai randa įvairiausių būdų, kaip pergudrauti techniką ir pirkėjus.
Perkančiam automobilį turguje pirkėjui svarbūs odometro rodmenys. Kuo mažesnė rida, tuo geresnė mašinos būklė ir, aišku, didesnė kaina. Nusipirkti gerą automobilį – tas pats, kaip išlošti loterijoje. Dažnai pirkėjas į pagalbą pasikviečia apie automobilius išmanantį pažįstamą žmogų. Išstudijuojama, ar nesukrypusi važiuoklė, ar transporto priemonė neperda...