Reklama

foto
28

balandžio, 2010


Iš ko susideda kuro kaina?


Portalo Degalukainos.lt duomenimis, balandžio 15 dieną (paskutinę dieną iš pateikto Konkurencijos tarybos analizuoto laikotarpio) litras A95 rūšies benzino sostinėje vidutiniškai kainavo 4,13 Lt. Šią sumą sudarė bendrovės „Orlen Lietuva“ nustatyta didmeninė kaina bei skirtumas tarp vidutinės kainos degalinėje ir didmeninės kainos.

„Orlen Lietuva“ nustatyta A95 rūšies kaina tuo metu buvo 3,79 Lt. Ją sudarė litro benzino kaina be mokesčių – 1,63 Lt, akcizas – 1,5 Lt, PVM – 0,66 Lt). Skirtumas tarp vidutinės benzino kainos degalinėje Vilniuje ir bendrovės „Orlen Lietuva“ didmeninės kainos buvo 0,34 Lt. Skirtumą sudarė 0,06 Lt dydžio PVM ir 0,28 Lt dydžio degalinės marža.

Benzino kaina be mokesčių sudaro 39,46 proc., mokesčiai – 53,75 proc., o degalinės marža – 6,78 proc. visos benzino kainos.

Vidutinė dyzelino kaina Vilniaus miesto degalinėse balandžio 15 dieną buvo 3,53 Lt už litrą. Šią sumą taip pat sudarė bendrovės „Orlen Lietuva“ nustatyta didmeninė kaina bei skirtumas tarp vidutinės kainos degalinėje ir didmeninės kainos.

„Orlen Lietuvos“ nustatyta dyzelino kaina tuo metu buvo 3,19 Lt. Ją sudarė dyzelino kaina be mokesčių – 1,69 Lt, akcizas – 0,95 Lt, PVM – 0,55 Lt. Skirtumas tarp vidutinės dyzelino kainos degalinėje Vilniuje ir bendrovės „Orlen Lietuva“ didmeninės kainos buvo 0,34 Lt. Skirtumą sudarė 0,06 Lt dydžio PVM ir 0,28 Lt degalinės marža.

Dyzelino kaina be mokesčių sudaro 48 proc., mokesčiai – 44 proc., o degalinės marža – 8 proc. visos dyzelino kainos.

grįžti atgal
15min.lt


Įveskite apsaugos kodą:  
Ryan
Someone essentially help to make slsiourey articles I might state. That is the very first time I frequented your web page and thus far? I surprised with the analysis you made to make this actual publish extraordinary. Excellent task! url=scckafjwtf[/url] [link=otsmxfpr[/link]
2015-12-04 09:12:56



Estefania
O dėl amortizatorių tai įdomi . Tiesa, elektriniai amortizatoriai visgi truputį sunkiai įsivaizduojamas daiktas Nors, taip pažiūrėjus, turėtų būti velniškai geras daiktas, jei būtų įmanoma padaryt reguliuojami kaip ir hidropneumatikos, tačiau nesuyginamai greičiau, reakcijos laikai turėtų būti skaičiuojami šimtosiomis ar tūkstantosiomis sekundės dalimis.O su hibridais kažkaip kažką lyg ir grąžina jie, bet kiek ten jie grąžina nežinau. Troleibusai ar elektrovežiai tai tikrai grąžina, į elektros tinklus tiesiai.
2015-12-02 21:12:08



Noel
Ne superkondicionierių, o susrokrndenpatoeių Čia tokia detalė elektroninė kondensatorius, tik su nesveikai didele talpa, iš serijos faradas į baterijos didumo kondensatorių, plg., dar prieš kelis dešimtmečius elektrolitinis farado talpos kondensatorius būdavo neblogo namo didumo Beje, yra vienas menkai žinomas dalykas su šiuolaikinėmis technologijomis bene labiausiai apsimokėtų daryti garo variklius mašinoms. Vienintelė problema įkaitimas lėtesnis, apie 20-30 sekundžių berods, tačiau po to NK geresnis nei dyzelio, dėl žemo slėgio degimo jokios taršos degimo subproduktais, o vietoj kuro galima naudot belenką, net ir mazutą. Plius krūvos dar visokių pliusų. O darant hibridus, tai ir lėtesnis užsivedimas tampa ne problema.
2015-12-02 11:12:36



Sadik
Panašiose kalbose apie mašinas aš nesusituriu nepakalbėjęs apie sąmokslą, kurį naftininkai surengę. Ir apie pasvarstymą, jog vidaus degimo variklis nesikeičia jau per ilgai. Nors turint galvoje IT revoliuciją, kurios liudininkai esame, matome, kad technologijos itin sparčiai ėmė tobulėti tik paskutiniais dešimtmečiais, tiesa informacinės, bet jos su savimi tempia ir kitas. Apie elektros talpos problemų sprendimą be superkondicionierių man patiko dar viena idėja įkrautas elektrolitas, kurį galima pakeisti per kelias minutes (tas pats, kas įsipilti benzino), bet man regis, tai kol kas vis dar tik galvose. Ir dar kita idėja infrastruktūros įtaisyti pakrovėjus kelyje, ir važiuodamas automobilis nuolat gaus maitinimą (ten kažkas apie mikrobangas svaigstama ne apie vielabraukį )
2013-08-13 05:08:53



Olga
nu jei senas troleibusas grąžina, tai najuas hibridas tikrai turėtų. O Elektrinį amortizatorių ne taip ir sunku padaryti. Bent jau aktyvinį (su maitinimu), bet toks energijos tikrai tik sunaudotų o negeneruotų (man net regis toks yra sugalvotas ir jau veikia kur nors) Arba reikėtų kokių nors dujų su pjezoelektrinėmis savybėmis. Nors gi yra tie du varikliai sujungti specialiuoju būdu, kur vieną pasukus, kitas pasisuka lygiai tiek pat (nepamenu kaip tai vadinasi). Tai va, būtų galima aukštyn-žemyn judesį versti sukamuoju vienam iš varikliukų, katras savo ruožtu galėtų sukti kitą su didesniu perdavimu (greičiau suktųsi antrasis nei pirmasis), o tas greičiau besisukantis galėtų bandyti krauti kokią nors talpą su aktyvine varža, didėjančia priklausomai nuo įtampos pvz Turbūt ši paskutinė mintis yra sudėtingiausiai įvykdoma url=sbymujtja[/url] [link=wntymlndowi[/link]
2013-08-11 04:08:24



Marwa
Hibridais kol kas netikiu. Jie veiks tik tada, kai bus efektyvios energijos regeneravimo sistemos ir bus kur tą energiją sudėti, nes dabartiniuose hibriduose akumuliatoriai maži ir tik su jais gali nuvažiuoti vos keliolika kilometrų. Visuose CO2 ir kuro sąnaudų testuose jie gerai atrodo dėl to, kad testą pradeda pilnu akumuliatoriumi.Nesu važiavęs Toyota Prius , bet kiek esu domėjesis jo vidutinės sąnaudos mieste siekia ~6l/100 km, pats dabar važinėju su Renault Megane 1.5 dCi ir mano sąnaudos mieste yra 5.2l/100 km dyzelio žinant kad nauja dyzelinė Megane (ar koks kitas tokios klasės automobilis) kainuoja 1,5 karto mažiau nei Prius , man Prius darosi sunkiai suprantamas Nebent esi Holivudo žvaigždė ir nori visiems patriūbinti kaip saugai gamtą (dėl to ir Prius dizainas toks, kad išsiskirtų). Šioj vietoj naudą matau tik hibridiniuose dyzeliuose Peugeot jau pristatė 3008 .Superkondensatoriais nesidomėjau tai apie juos ir nuomonės neturiu . Labiau domiuosi tuo kas jau realiai ateina į rinką,
2013-08-10 08:08:34



Tristan
Štai čia norėčiau truputį pisigančyti, ne taip viskas paprasta. Dėl vandenilio tai, sakyčiau yra skambios frazės, bet jo kaip nebuvo, taip ir nebus, mažų mažiausiai dar kokį pusšimtį metų.Tuo tarpu elektros ir hibridai turi du gerus dalykus, neskaitant to, kad neišmeta CO2 (kurį išmeta aišku tiesiog kitose vietose elektrinėse ir pan.):1. Aukštas pikinis galingumas ant to dabar ir žaidžia hibridų gamintojai, kad su 100AG galima važiuoti vos ne taip, kaip su 200. Tiesiog perteklių galios duoda akumuliatoriai. Ir tai aktualu visur, ne tik miestuose. Sunkiąjam transportui, beje, tai dar svarbiau, kad ir dėl žymiai supaprastinto energijos perdavimo ir sukimo momento valdymo dėl šios priežasties šilumvežiai hibridiniais daromi jau keliasdešimt metų.2. Energijos grąžinimas, pvz., stabdant, kai elektros variklis gali veikti kaip generatorius. Čia, beje, išvis daug galima pasiekti teoriškai visa sunaudojama energija tektų trinčiai, o jei ši maža tai tos energijos sąnaudos labai artėtų prie nulio. Ypač, kai
2013-08-02 23:08:57



Petras
Akivaizdu, kad visi dirba valstybei...
2010-12-07 09:12:18



RSi
Kažin kokią maržą Orlean Lietuva užsimetus :D Suka kaip nori...
2010-05-03 20:05:53